Виїзна педрада
Звіт про виїзну педраду колективу Желдецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Учасники: Труш Р. Є. - директор школи, Барилко Л. М. - провідний спеціаліст відділу освіти, колектив закладу.
Мета виїзної педради: Перегляд та вивчення культурно-історичних об'єктів міста Галич та його околиць з метою розширення культурної свідомості та пізнання історичного досвіду.
Хід подій:
1. Відвідання Музею етнографії у м. Галич. Колектив Желдецької школи відвідав Музей етнографії, де ми ознайомилися з багатою культурною спадщиною регіону. Екскурсія була проведена компетентними гідами, які надали цікаву інформацію про звичаї, традиції та побут наших предків. Учасники педради висловили своє захоплення та вважають це відвідування корисним для педагогічної роботи.
2. Відвідання "Галицької могили" у с. Крилос. Після Музею етнографії ми відправилися до "Галицької могили" у селі Крилом. Тут ми мали можливість ознайомитися з історією цього місця, його ролью в культурному та історичному житті регіону. Відвідування могили спонукало нас до глибшого розуміння історії нашої землі та виховувало патріотичні почуття учасників.
3. Лекція на тему "Безпека в мережі інтернет". Директор школи, вчитель інформатики Труш Р. Є. пояснив присутнім, що безпека в Інтернеті є надзвичайно важлива, оскільки сучасне життя тісно пов'язане з онлайн-середовищем. Люди постійно використовують Інтернет для навчання, роботи, спілкування та розваг, але ризики часто ховаються за користю мережі. Також розказав Труш Р. Є. про правильні способи захисту нашого приватного життя, коли ми перебуваємо онлайн.
4. Треніг "Все буде Україна". Провідний спеціаліст відділу освіти Барилко Л. М. провела тренінг "Все буде Україна". Кожен бажаючий мав можливість висловити своє бачення щодо розвитку нашої держави А також усі присутні намалювали плакат "Все буде Україна".
Висновки: Виїзна педрада була успішною та корисною для всього колективу Желдецької школи. Ми отримали нові знання, які збагатять нашу педагогічну практику та допоможуть виховувати учнів свідомими громадянами з глибоким розумінням культурного та історичного спадку нашої країни.